POSTAT I » Allmänt

» Sunny day


Bild: David F, 27/5.


Idag var det en sådan lovely dag. Solig hela dagen, i enbart linnen... och harembyxor. <3 Fixade även alla presenter till folk för en och annan dag i en vecka framåt. Det var många det, men bra presenter hoppas jag. :D Jag funderar på att softa lugnt i solen senare ikväll om jag har något sällskap. Jag finner alltid en.

Jag ringde även eon och dylikt o sa upp dessa. Skönt och få det överstökat. Jag lär inte bo i denna lägenheten i juli/augusti så går elen bort i slutet av juni. Ett liv väntar därute, ett liv utan bostad i Örebro. :) När utflyttningen av möbler sker vet jag inte. Gott om tid, så ingen brådska. I helgen lär det bli enbart att sova och festa. Två stora party, det.

Have a fun friday!

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0