POSTAT I » Allmänt

» Orange rocks

På en torsdagseftermiddag sitter man hemma och väntar på en eller en annan vän skall höra av sig om de är ledig så vi kan sticka till stan och bara vara innan jag åker hem imorgon p.g.a släktträffen i Norrtälje på lördag. Jag bjuder på en bild, som säger att man kan ha färgade ögonskuggor till vardags! ;)

Jag har även gått över till brunett igen, det känns faktiskt mer "jag" och håret känns mer fräscht i färgen än ljusare nyanser. Men det var för att löshåret jag beställde visade sig vara mörkare, så fick man färga till denna färg. :) Löshåret får åka på när håret är fixat på rätt sätt. Nog om det. 

Råkar någon av er veta hur det fungerar att skapa en egen hemsida? Jag är ingen vidare på detta område, det ingick tyvärr inte i media när jag gick på programmet. ;) Isåfall hojta till. :)

Nu hörde V av sig, nu blir det stan! Hörs!

















Kommentarer
♥ från matty

http://optimeringsguiden.com/egen-hemsida-steg-for-steg.shtml kanske? annars e det bara att googla.



2009-05-22 @ 02:02:31
♥ från julia

kanske fråga johan r, han som har egen hemsida för sin blogg :)



2009-05-23 @ 19:24:39
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback