POSTAT I » Mina bilder

» Norrtälje 23/5

I fredags åkte jag hem hit till Björnäs p.g.a släktträff igår i Norrtälje. Jag var så säker på att det skulle bli jävligt trist, men det var faktiskt helt ok. Jag lägger upp några bilder istället för att skriva ett långt inlägg.


Fotot av förra släktträffen, för 9 år sedan. Jag var 12 då. Don't find me...


Varenda människa som var med i släktträffen fick denna som förrätt.


Men jag fick denna, p.g.a laktos/räkallergi.


Daddy's light beer.

 
Förrätt + varmrätt.


Oxfile med strimlade potatis.


Släkten.


Alla andra åt denna panncotta som efterätt.


Och min efterrätt var denna. Enbart frukt.


Sture som alltid ska prata om minnen. Den här gången sa han "Jag minns dig krypa. Du var 2 år gammal". Jag minns självklart knappt det där. :)


Mina systersöner + min syssling.


Mormor.


Det finns fler bilder men nu räcker det. ;)

Kommentarer
♥ från Syster

det var då själva fan att du aldrig lär dig! han heter THURE :D



2009-05-24 @ 13:02:28
♥ från emelie svarar:

svar: hahahaha, för mig är han alltid Sture. :D



2009-05-24 @ 15:52:56

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback