POSTAT I » Mina bilder

» Water Can Create


Se hur vattnet kan skapa pärlor. Det är det fina. :)


I morse vaknade jag vid niotiden då Elin och Peter ville åka till Marieberg, klart man passade på och hänga med. Då passade jag på och handla för presentkortet på KICKS, fyllde på i sminkväskan. ;) Sedan var jag sugen på en golvlampa i rosa, så köpte jag. Fast den ser mer rödrosa aktig ut. Sedan var det en liten söt växt som fick bo i köket, men den är inte plast. Så det är bara en tidsfråga innan jag mördar den igen. ;)

Dagen skall gå åt att vinka åt Vera som ska hem t Stockholm och stannar där i fyra jävla veckor. En mindre bra vän i Örebro. :( Men jag har ju mina andra underbaringar. :D Sedan antar jag att det blir städning som gäller... Lite saker överallt, det. :)

Ha en skön söndag!

Kommentarer
♥ från malin

snygg bild :) hehe



2009-03-01 @ 12:52:43
♥ från Vera

Taack för att du gjorde mig sällskape!:D

4 långa veckorna utan dej!!:( hihi

men prova ta några bilder på ny växt och lampaan!:D<3



2009-03-01 @ 19:22:04

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback