POSTAT I » Allmänt

» Sunny Day

Typiskt att jag inte tänkte på att fråga min mentor om när teatern skulle börja exakt idag, då jag hade fått för mig att den började efter elva men det visade att den började bara 30 minuter efter jag vaknade. :( Jag som hade velat se, men jag får väl skylla mig själv. Jag pratar med M i mobilen nu och hon vill att jag ska komma till hennes praktik, svenska kyrkan och jag vet inte alls om jag vågar. Jag har mina begränsningar när det gäller ny plats och nytt folk, men äh. Jag måste ändå vara snäll för M's skull, får la dra dit vid två-tre tiden. Eller jag vet inte. Jag velar... Vi får se. Jag ska ta och kolla på en film.

Att se världen vara solig idag, gör mig extremt sugen att bara sticka iväg till något varmt land men det väntar jag med i några månader till. I stället får jag bjussa på en bild då jag hade lite färg. <3


Augusti 08.

Kommentarer
♥ från malin

jo du ska komma kl två! =)



2009-03-19 @ 11:21:51

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback