POSTAT I » Allmänt

» "Polis-rapport"

Jag satt här och skulle precis börja äta, då fick jag syn på tre poliser precis utanför mitt fönster i vardagsrummet. De bestod av 2 kvinnor och 1 man, och de stod i tunneln i väntan på någon. De gick fram och tillbaka. Vilket gjorde så att jag fastnade och valde att spionera på dem. :)

19:35 - Jag upptäcker polisen utanför.
19.37 - Det verkar som de väntar på någon.
19.38 - De väntar fortfarande i detta snö oväder.
19.39 - Jag tänker att jag hoppas de inte ser att jag spionerar.
19.40 - De går fram och tillbaka, för att kolla fönstret hos den de söker.
19.44 - Securitas kommer och stannar. Väktaren går och hälsar på poliserna.
19.45 - De diskuterar och två av dom går iväg till målet, och två stannar kvar i tunneln.
19.46 - De två som stod i tunneln, gick iväg till dom andra.
19.51 - Securitas kommer ut och sätter sig i bilen, och sätter på motorn för att börja prata i radion.
19.54 - Securitas pratar fortfarande i radion.
19.56 - Securitas åker iväg. Polisen är fortfarande kvar hos någon därborta.¨
20.28 - Polisen är fortfarande kvar där de är.
20.49 - En till polisbil kom, och ur den klev 2 polismän med en snubbe i grön jacka och går iväg mot lägenheten där poliserna befann sig i.
20.57 - Alla fem poliser kommer ut, de står i tunneln och pratar sedan går de åt varsin bil och åker iväg.

Jag är inte nöjd med händelsen. Hade velat se skott, slagsmål eller något så. Men annars är rapporten slutförd. ;)

Kommentarer
♥ från Anonym

bu för grönisen som ej slogs eller något men det var spännande endå x) Speciellt när du gick ut hahaha x)



2009-03-23 @ 21:08:53
♥ från malin

intressant rapport :)



2009-03-23 @ 21:52:58
♥ från åsa

lol synd att det inte blev mer än så z :D haha



2009-03-24 @ 00:23:35
♥ från jiin

=D synd



2009-03-24 @ 19:48:28

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback