POSTAT I » Allmänt

» Halsen jävlas



Jag kom hem väldigt sent inatt, eller snarare imorse från Joey efter att ha spelat Mario Party via Wii, i fem timmar innan vi lyckades vinna. :) När jag väl la mig, så kunde jag verkligen inte somna. Halsen jävlades med mig. Näsan kändes helt tydligen att jag skulle bli förkyld inom kort, och jag börjar bli täppt i näsan. Hostan sitter i, och halsen gör så ont när jag gäspar, skrattar eller sväljer. Men jag överlever. :) Men jag är annars stämplad för sjuk.

Så idag blir det att bara vara hemma och tar det lugnt tillsammans med mina kissemissar...

Kommentarer
♥ från Anonym

Hahah Toadette, the pain in my ass x)

Men sure, det va kul att spela Marioparty :)



2009-03-23 @ 18:44:59
♥ från åsa

krya på dig o snygga armband! sitter fint på dig xD



2009-03-24 @ 00:21:21

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback