POSTAT I » Allmänt

» Vindstill dag



 

När jag vaknade, kunde man se hur det är exakt utanför fönstret. Vindstill med molnfri himmel, vilket säger mycket om ordet: Väldigt hett och svettigt. Men man har svårt och låta bli att låta solen smeka ens hud. Sol är ju sol. ;) Överkroppen har färg, men inte benen. De har alltid varit lite envisa med att ta emot färg. Får la sitta i skuggan med benen ute i solen. ;)

Vilken del på er kropp har mest svårt att få färg?

- Jag har tofflor på mig? Svårt och låta bli ha dom på när man är inne?! ;D
+ Jag skall bege mig ut i hettan nu med en bra bok som jag har läst förr.

Kommentarer
♥ från åsa

förut hade jag svårt att bli brun om benen men nu är det nog ansiktet :) suck.

läst ut boken som du lånade av mig? :P



2009-06-27 @ 14:44:51
♥ från malin

hm.. svårt bli rå brun m benen antar jag hahaha. sj då?



2009-06-27 @ 14:58:57
♥ från Johan

;) men jag ska inte bli igenkänd, det ska jag se till!



mage, ansikte är bra brun. men benen gg.



2009-06-27 @ 18:50:31
» URL: http://mercid.se
♥ från Martina

Samma här, med benen är det svårt att bli brun:D



2009-06-27 @ 21:32:29
♥ från linda

benen gg men nu på god väg hoppas jag :D



2009-06-28 @ 10:40:19

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback