POSTAT I » Allmänt

» Veckans planer


Bild: Förra midsommar.


Så här ser min vecka ut framöver:

Måndag: Slappa stenhårt. Eventuell fotodag?
Tisdag: Klippning hos Jessica + packa.
Onsdag: Softa hemma.
Torsdag: Åka iväg till Bettna och softa där.
Fredag: Fira midsommarsafton med andra sköna.
Lördag: Softa stenhårt i Bettna.
Söndag: Åka hem igen.

En intressant vecka blir det. Någonting som håller mig från att sitta och pilla i naveln eller att spela sims. Det är typ dags för ett socialt liv för nästan en vecka. Imorgon får det nog bli fotodag, oavsett väder. Har fått en del inspiration från en väldigt bra tidning. :) Nu blir det att spela betapet. Därefter sova. godnatt!

Kommentarer
♥ från malin

softa stenhårt på lördag? nej. det blir sup för dig! =)



2009-06-15 @ 03:09:48
♥ från Rebecca

Är du dum eller? MAN SKA FANIMEJ SUPA PÅ LÖRDAGEN! Heh, nej, det ska jag se till. :) Förresten, intressant vecka, ganska samma som min eller min är kanske lite tråkigare?



2009-06-15 @ 19:19:41
» URL: http://shjetan.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback