POSTAT I » Allmänt

» Veckans första dag är slutförd


Bild: Alanya, Turkiet - 08

Dagen har varit rätt.  Det kom massor av vindar därute idag för första gången på länge, vilket var väldigt svalkande. :) Annars var jag nere i verkstaden med farsan och målat två hyllor till vita som jag vill ha på väggen här, de åker väl upp på väggen till helgen eller något. Jag var även ute och fotade lite, men mitt i fotandet upptäckte jag att jag glömde minneskortet kvar i laptopens kortläsare så sket jag i att hämta och fota igen så blev det teve i tre timmar istället.

Imorgon hänger jag med föräldrarna ner till Bergshamra, som ligger en bit utanför Norrtälje och hämtar mormor där. Jag åker med för att ha något vettigt att göra, som att "åka bort" och så ska jag passa på och fota lite MED minneskort i.

Vad hittar ni på för nått imorgon?


Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0