POSTAT I » Allmänt

» Midsommarshelgen är över



Midsommarshelgen har varit toppen och felfri trots vädret var omväxlande. Trots allt hade jag det så kul. Men att sova på och under enbart sovsäck är absolut ingen alternativ för det gav mig till slut en rejäl värk över hela rumpan som en fet träningsvärk. Men roligheten och glädjen är nummer ett. :) Så fort man åkte hem, saknade man sin Ebba. ;) Nu får ni bilden på mig med mitt hår, dock är det inte utsläppt. Fel ögonblick att fånga, tyvärr men ni ser mer än senast. Nu ska jag lägga upp några bilder jag fixade om från helgen/idag.

Mer än en gång tackar jag för allt i Bettna. <3

Kommentarer
♥ från åsa

verkar som att ni haft det kul där!

tycker om luggen, längtar efter bilden på hela håret :D



2009-06-22 @ 22:38:00

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback