POSTAT I » Allmänt

» Människan utan empati

Eftersom det kryllar överallt på nätet med meningen "Rest In Peace King Of Pop" och sånt skit just nu, kom jag på på en händelse som jag inte precis minns så värst bra.

Det var den dagen då alla fick veta att Påven Johannes Paulus hade dött, och vi eleverna satt bredvid varandra med lärarna framför oss i vårt klassrum på Manillaskolan. Lärarna ville tala om honom och så. När de började prata om honom, då började jag garva ihjäl mig. Det blev ju lite självklart att alla stirrade på mig och min dåvarande mentor blev rätt förbannad och varnade mig att bli utkastad från klassrummet, jag nickade och försökte hålla knip.

Men istället började jag garva igen. Vad som hände efteråt minns jag inte. ;)

Det var då Sandra memorerade allt detta och minns det än idag och påminner ibland mig att jag är människan utan empati på grund av att jag garvade åt en som var berömd över hela världen, hade dött.

En bra människa? Det är väl jag och även ni. Men människan utan empati? Det är frågan.


Kommentarer
♥ från åsa

historiskt :D



2009-06-26 @ 01:49:04
♥ från malinö

hahaha :D



2009-06-26 @ 02:09:14
♥ från kabahaki <3

ha ha ha ha ha ha. minns händelsen så j-vla väl. du är för söt du. PUSS



2009-06-27 @ 09:59:34

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback