POSTAT I » Allmänt

» Hamnfrisören



Där var jag tidigare idag på eftermiddagen. Mitt hår var verkligen slitet att mitt hår skulle kunna behövas snaggas, sa morsan. Men jag snaggade givetvis inte håret. Glöm det. Men jag kom ut ur frisören med ett superfriskt och mjukt hår, som jag inte har haft sedan ett år. Det var verkligen dags. :) Jag fick även schampoo på köpet som tack, mot min jobbiga hårbotten som lätt torkar ut. :) Medan jag satt och bli klippt, tog pappa med viljan kameran och fotade trollet som mig när Jessica satte igång med att börja klippa.



Ni får se mitt hår lite senare då jag har håret utsläppt. När man är hemma fördrar man alltid att ha håret i tofs, så är det väl för er flesta tjejer eller?. :) Men ni får en bild på mig, med min nyklippt lugg.


(Nej, jag var inte naken. Tubtoppen gällde det.)


Kommentarer
♥ från kabahaki <3

very nice hair! but!



more pictures, thank you. I´m curious ;)



2009-06-16 @ 20:41:43
♥ från malin

skönt med fräsch hår efter frisör :)



2009-06-17 @ 00:22:58
♥ från åsa

ser fräscht ut!

precis, lägg upp fler bilder du :D



2009-06-17 @ 00:51:10
♥ från Emelie Bronner

hello hello emkan! ;) hehe, vad braq att du blir itne snaggad ;) Jättefint hår! Nu ska du ej färga eller något så får du långt hår..



2009-06-17 @ 19:24:54
♥ från jessica

nej men ! vad kul att jag och Hamnfrisören får vara med på din sida.Jättekul

You go girl.

hoppas du e nöjd med håret.Släpp nu ut det och låt det andas lite=)



2009-06-23 @ 23:59:19

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback