POSTAT I » Tips

» Ett jävla tips

Det är bara så att jag ser andras bilder. Med systemkameror, eller vanliga kompaktkameror. Det här är vad jag vill säga:

FOTA ALDRIG MED BLIXT I DAGLJUS!

Har ni inte märkt att bilderna som tags med blixt på dagen blir ej så värst fina..? Eller, inte alls fina. Att ta bild med ett vanlig dagljus påverkar till 100% till snygga bilder. Alltid de bästa resultat.  Inte med blixt. Fy fan för det. Lär er det. Men om ni föredrar att ha blixt på i dagljus, så varsågod. Jag hostar då åt dessa bilder.

Nu har jag delat med mig en av mina bästa tips. ;)



Foto: Malin.

Godnatt!

Kommentarer
♥ från Rebecca

nickar medhållande jafan, och det stör mig fan också. HAHA, men bra att du skrev nu om det..



ni/du som har fotat med blixt i dagljus, känn er fan träffad!



2009-06-24 @ 01:43:02
» URL: http://shjetan.blogg.se/
♥ från malinö

(HAHA) inlägg.



2009-06-24 @ 02:10:37
♥ från linda

du måste lära känna min kamera :) jag gillar å ta m blixt på min kamer även om de e i dagsljus pga om man tar ej blixt så gg kamera hårt. mörkt å kvalite off (men ofc beror på vilken vinkel det är). men så de flesta mina bilder e m blixt. jag brukar iaf ta flera bilder åt gången med och utan blixt så väljer jag ut i datorn. men oftast blir de me blixt. men ska bege mej ut idag å fota å kanske jag tänkt fel å håller med dej. återkommer :)



2009-06-24 @ 11:31:30
» URL: http://gommish.blogg.se/
♥ från linda

vet du vad? jag håller nu med dig å becca :) jag stack ut å tog bilder. å utan blixt är överlägsat bäst! de e då jag brukar använda utan blixt, men ibland vissa vinkel å beror på vart solen är så blixt med? väl? de e så för mej iaf :p jag besviken, pga jag tog super bild på mamma å sen mammas tur å ta på mej å hon råkade ha blixt på så de blev ej lika fint haha z



2009-06-24 @ 13:02:30
» URL: http://gommish.blogg.se/
♥ från åsa

pi...

fotar med blixt i dagsljuset ibland.

ska jämföra sen då :P



2009-06-24 @ 16:57:58

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback