POSTAT I » Allmänt

» PILLAT MED HTMLKODER


Bildkommentar: Smygtitt av en blogg jag precis gjort.

Eftersom min halvsyster inte har nån egen blogg och vill ha en så hon fick layout/design av mig. Hon har inte invigt den än. Men annars håller jag kvar mina ord om det här. Men när det gäller väldigt, väldigt enkla frågor kan jag nog svara på. Det tar ju inte så värst mycket tid heller, så.

En måndag som denna har varit långtråkig och seg då jag valde att sitta inne och låta soffan + soffbordet dunka av ljudet som kommer utifrån av farsans hammar eller något. Trots allt var det rätt soft. Vad har ni gjort för nått?

För att avsluta inlägget, bjuder jag på en bild från lördags på Strandhotellet.


Bildkommentar: Min morbror, som spelar.  Dock är det trummorna som är i fokus. ;)

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0