POSTAT I » Allmänt

» NÅGONSTANS I KUNGSÄNGEN

Just nu befinner jag mig i Kungsängen, hemma hos min syrras chef. Just det, jag sitter helt bekvämt i fåtöljen med fotstöd inbyggd med chefen Lottas mini pc. Jag är väldigt ovan med denna lilla, men kan ju vara bra ifall jag vill ha likadan längre fram. ;) De andra sitter i soffan och fåtöljen + snackar om allt. Vi har nog suttit och pratat i flera timmar. Rätt trevligt faktiskt. :D 

Jag stör mig dock på A bokstaven för jag kommer hela tiden åt S istället. Men aja, hoppas att en del av er har kul i Trollhättan. ;) Vi hörs!

PS. Ingen bild tyvärr. Inte min laptop, ju. ;) DS

Kommentarer
♥ från HERMELIN

va bra ! det är bra med mej också :)

haft en bra dag ? <3



2009-07-18 @ 17:31:40
» URL: http://hhermelin.blogg.se/
♥ från Anonym

nice =)

yeah, haft det jättekul :D



2009-07-20 @ 01:22:05

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback