POSTAT I » Allmänt

» INGEN INSPIRATION

Jag har inte gått ut och fota än. För jag har ingen inspiration just nu. Jag får väl kolla igenom olika fotobloggar och se ifall jag får inspiration. :) Har bara tagit tre bilder nu och bara en av dom blev bra. Den bjuder jag på :)



Kanske vissa av er känner igen den eftersom jag har lagt upp en bild på den för ett tag sen. Den köpte jag i Egypten då jag gillade konsten och jag gillar färgen i träet så den fick bli typ en dekoration. :) Men aja, nu bär jag mig iväg på fotobloggjakten.

Kommentarer
♥ från julia

cool sak :O



2009-07-15 @ 19:57:32
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/
♥ från julia igen

och en fråga till. vilka fotobloggar är bäst? har försökt hitta några men alla var... tråkiga.



2009-07-15 @ 19:58:13

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback