POSTAT I » Mina bilder

» HYLLORNA ÄR UPPE





Nu har farsan hjälpt och fixa hyllorna på plats. Nu har jag testat och lägga de gamla kamerorna + väskatillbehör på varsin hylla. Men på något sätt skriker det ändå tomhet? Känns rätt trist...Tips? :) Eller tycker ni inte som jag?

Tog även upp hit minikylskåpet, som jag fick av Sandra för evigheter sen då vi bodde på Heden. Där bor iskalla flaskor med vatten i, så jag slipper gå ned och hämtar på nätterna då föräldrarna sover. :D Hellre den än den i köket häruppe (vi har två kök) -  väldigt onödigt. Med allrummet är jag nästan färdig med, och nästa blir det sovrummet. Jag vill ha sovrummet i brunt/vitt med orange detaljer, men det får vänta. :)

Puss!

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0