POSTAT I » Mina bilder

» HELLO THE WORLD AGAIN

Hallå där. Jag hann visst aldrig klicka mig fram till blogg.se för att berätta hur gårdagen var. Igår kom jag hem strax efter sextiden, middag och sedan blev det lite social på msn. Tills 19.44 beslöt jag mig att ta ett 30 minuters tupplur eftersom mina ögon jonglerades. 30 minuter blev 8 timmar. Jag yrvaknade mitt i natten, vid fyrtiden och insåg att min kropp valde att sova tills dagen efter så slocknade jag igen utan problem. Så klev jag idag upp strax efter 9. Inte likt mig, men så kan det faktiskt gå till. ;)

Nu blir det att visa er bilderna från gårdagen på Furuvik.
Vill bara meddela att andra bilden, den trebenta är mänsklig.

Bilderna är klickbara.


    
    
    
    
    
    

   
   
   
   
   
    

Kommentarer
♥ från malin

söta bilder :)



2009-07-31 @ 23:18:28
» URL: http://oostman.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback