POSTAT I » Bilder

» EN BILD SOM ALDRIG VISATS TIDIGARE

Här är en bild som jag eller Malin aldrig visat för er tidigare på grund av jag vägrade över ett år p.g.a alla tankar "Tänk om de tror jag är en en av dom som gillar o plåga djur?!" men så var fallet ju inte. Jag skulle duscha Spero för första gången, och det visade helt tydligen hur han tyckte om det. Han avskydde det att han försökte fly och Malin råkade bara klicka rätt i rätt ögonblick. Varje gång hon påminde mig om bilden, gav det mig ett gott skratt för han och Flora såg så roliga ut när de var blöta och såg sjuka ut. En helt misslyckad bild men i rätt ögonblick;



Nu har jag visat er. Ni kommer väl ihåg vad jag berättade alldeles nyss? Bra, tack. ;)

EDIT: När jag läser inlägget på denna blogg, skrattar jag. Jag lär göra det varje gång jag läser detta inlägg.

Kommentarer
♥ från malin

1a djurplågeri du hahahaha :D



2009-07-07 @ 02:36:42
♥ från emy

malin; du py, för du var med :D



2009-07-07 @ 02:37:23
» URL: http://minicuore.blogg.se/
♥ från linda

din jävla djurplågeri, fyfan fattar ej? :S:S:S:S haha nä, de e normalt :D



2009-07-07 @ 11:03:24
♥ från fanny

du oroade dig i onödan ;P



2009-07-07 @ 20:42:16
» URL: http://fannyviamobil.blogspot.com

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback