POSTAT I » Funderingar

» EMELIE SVARAR

Det räcker faktiskt bra med två personer med sina frågor. Totalt 11 frågor. Njut av mina svar.

Från Åsa :
1. ser att din och tussans relation har blivit bättre. hur går det nu? Hon observerar mig igen. :(
2. katt eller hund? Både och egentligen men måste jag välja så katt.
3. spero eller flora? Jag älskar katter som inte gör motstånd när man bär dom. Så Spero.
4. snor eller slem? Ingen av dem. ;)
5. hörde att du tänder på tjejer. stämmer det? Du är en idiot. Mitt svar är NEJ. :D
6. vad tycker du om mig? bara positiva saker ;) Haha, härmapan där... Du är en go tjej som har fötter på jorden. Du är nästan för snäll och.. Ja.. Du är helt enkelt en person som får lätt plats i mitt hjärta.

Från Julia:

1. hur många läsare har du? Oftast mellan 55-70. Inte så värst många men det duger ;)
2. läser du någon kändis blogg? Ja, massor. ;)
3. örebro eller björnäs? Fest, social och dylikt - Örebro. Rensa tankar, ta det lugnt, leva som bortskämd unge och så - Björnäs.
4. lycka eller pengar? Vad jag egentligen tycker... Pengar kan ge lycka.
5. tror du att åsa är bisexuell? Ja det tror jag helt talat eftersom hon har gjort en del med min hals på fester. Bisexuellvarning? ;) *ironi*


Kommentarer
♥ från julia

tack för dina svar! nöjd jag. jag är tydligen inte ensam om att tycka att åsa har den där bi-varningen ;P



2009-07-14 @ 18:59:35
♥ från åsa

för fan julia o emy! ge er :D



2009-07-14 @ 20:12:11

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback