POSTAT I » Allmänt

» "DAGS ATT SÄGA ADJÖ"

Jag spelade nyss mitt favoritspel, Betapet. Inne på ett rum väntade jag på att någon ska klicka på mitt spel så kunde vi börja spela. Jag heter Zebra88 där. Då kom jag på att jag kunde prova spamma chatten där med länken hit. Någon klickade på spelet och vi började spela.

Efter kanske 3 minuter dök en ruta upp där någon sa "Dags att säga adjö.".

Sedan uppdaterades sidan och Zebra88 finns inte kvar.
Det där var kanske ett tecken på att jag bör ta paus på grund av min besatthet? ;) Så fan heller, jag blir medlem igen under ett nytt namn. Så lätt blir de inte av med mig. :*

Kommentarer
♥ från åsa

hahaha :D

ja, kanske det?



2009-07-14 @ 20:07:32
♥ från Rebecca

sjukt.



2009-07-14 @ 22:11:18
» URL: http://shjetan.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback