POSTAT I » Allmänt

» Dagens - och +

Negativt:

Att ens åka till Uppsala för att skaffa intyg var tydligen helt i onödan då jag hade tinnius medan man var inne och gjorde hörselprover, vad fan det sög. :D Sedan självaste samtal med en läkare som jag tydligen har träffat sen jag var en snorunge, han sa att det fanns redan intyg som behövdes bara skriva ut och skicka via post. Skit åt hörcentralens mail-ansvarare eller vad det nu heter, som sa att man måste komma dit och göra skiten... Plus tolk fanns inte, så de fick kalla dit en tjej som är sämre på teckenspråk än morsan!

Sedan blev det AF i Gimo, vad fan lång tid det tog. Att söka ett jobb som fotograf finns inte, inte heller som reklamdesigner eller grafisk formgivar!? Bara något skit inom AF Kultur. Det där suger. Om det verkligen inte går, får jag välja att skapa eget för jag vägrar jobba med något annat. Jag fattar inte ett skit med AF. Nog om det. ;)

Positivt:

Jag är hemma igen och allt är fixat. Jag ska bara chilla som in i helvete + njuta av solen. Att ha Spero hemma igen, han har varit borta i det fria i flera dygn, men igår kom han hem helskinnad. ;) Han är ju trots allt, mitt allt.



Jafan, mycket svärdomar idag ser jag. Det blir snälla inläggar framöver, jag lovar. Bidrar med en bild, som har inget med inlägget att göra.


Svårt och läsa vad det står inuti damen, men det står "EJ TILLTRÄDE FÖR KILLAR". :)

Hejsvejs.

Kommentarer
♥ från mallan

i örebro ska det starta en kurs för döva om att bilda ett eget företag- halvår ngt ;)



som konstnär, som du fotograf och jag- måste marknadsföra oss själva så blir vi kända sen. suck....



starta en egen hemsida som handlar enbart om dina bilder, bilda medlemskap på flickr.com osv osv ;)



2009-07-03 @ 14:09:46
» URL: http://dr.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback