POSTAT I » Frågestund

» BETAPET + FRÅGESTUND <3

Jag bara älskar, älskar och älskar betapet. <3 Jag skulle städa hela övervåningen och tror ni jag orkade? Nej. Jag spelade och spelade. Städningen får bli imorgon. :) Får bjuda på en bild på en död geting. 



Yeah, nu tänker jag ha en frågestund tills jag orkar gå ut och fota. <3 Glöm inte att frågestunden har sin gräns.

EDIT: Tina kom med ett bra namn åt sådana bilder nedanför. Mystiska bilder. Och Eobs ide om att skapa en kategori "Före- och efterbilder endast hår" på nyvaket hår och att ha fixat dom efteråt. Vi får se när jag kör på idén.


Kommentarer
♥ från åsa

1. ser att din och tussans relation har blivit bättre. hur går det nu?

2. katt eller hund?

3. spero eller flora?

4. snor eller slem?

5. hörde att du tänder på tjejer. stämmer det?

6. vad tycker du om mig? bara positiva saker ;)



2009-07-14 @ 00:57:36
♥ från julia

1. hur många läsare har du?

2. läser du någon kändis blogg?

3. örebro eller björnäs?

4. lycka eller pengar?

5. tror du att åsa är bisexuell?



HAHA kunde inte komma på några bra, men svara om du vill ba :P



2009-07-14 @ 13:55:39
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback