POSTAT I » Allmänt

» Yves Rocher

Åter igen, en sömnlös Emelie på plats. Eftersom jag är pigg och inte vet jag ska göra, så bloggar jag fram något. T.ex det jag fick hem med mig idag bland annat som från Yves Rocher.



1. FACE. Ansiktscreme 3+3. Oparfymerad kräm för ansiktet för dom som har torr hy, vilket jag har. Den återfuktar, och används både på dag och natt. Min hy är känslig mot kylan, så. Jag tar självklart hand om mig, om ni nu inte visste det. ;) Dock köpte jag det på Apoteket.
2. Phytum Activ S.O.S". Det är för till mitt hår, eftersom jag har blivit en sådan som är väldigt rädd om mitt hår så köpte jag denna eftersom den återuppbygger ihop kluvna toppar. Visst är jag duktig nuförtiden med mitt hår?
3. Pure Calmille. Det är ungefär samma som 1:an men parfymerad, och har även rengöringsservetter för ansiktet av samma märke. De doftar något godare än de flesta. :)
4. Vanille Bourbon (Eau de Toilette). Eftersom jag är väldigt förtjust i vaniljdoft, och så är det självklart en vanilj parfym. En liten klick och hela jag doftar vaniiiilj. A lot of love!

Fick på köpet ett läppstift som jag nämnde tidigare, och den kallades för "Ett hemligt paket", haha. Och så fick jag också ett paket med ett par glittriga örhängar, halsband och ring som är absolut inget för mig så ska jag ge bort det till Joey. Det får bli "en försenad födelsedagspresent" haha. :) Hon får det jag får på köpet av Yves Rocher, brukar inte gilla silvriga/glittriga smycken. Förra gång fick jag en ring med turkosfärgade pärlor på eller vad det nu var, så gav jag självklart bort det till Joey. Man får alltid något på köpet från Yves Rocher + det är typ alltid billigt där. Kanske ni blir sugen eller nått, så är det bara att klicka: Yves Rocher.


Nu ska jag försöka sova för engångs skull! :(

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0