POSTAT I » Allmänt

» När något roligt dyker upp på MSN

Dii: Vad görs
Dii: Vet du vad mitt nya missbruk är
Jag: Softar, dammsög precis litegrann.

Jag: Hm.... nej?

Dii: Dina tvillingbilder.... jag vet inte vad det är med mig. inte riktigt min typ av humor men jag skrattade så jag grät första gången jag såg dom.
Dii: Sluta inte fota tvlillingbilder!!!


Och mitt svar är, nej det ska jag inte göra. Det har blivit min nya hobby ;) Så ni andra, kan vara lugna så ni får njuta av roliga tvillingbilder. Jag skall bara fånga bra idéer vad jag skall göra med mina tvillingar, trillingar eller något så.

Kommentarer
♥ från s

åhhh... trilling vore ju dubbelt så kul :)



2009-01-20 @ 19:33:18
» URL: http://dii.blogg.se/
♥ från linda

jaa! fortsätt så! pi kul och se på sådana bilder!



2009-01-23 @ 14:47:03

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback