POSTAT I » Mina bilder

» Min dag i bilder

Här sammanfattar jag min dag i bilder, med mobilens dåliga kvalite men ändå tycker jag om. :)


Jag och Veronica någonstans i underjorden. ;)


De bor på skohyllan nu, ett stort självklart. Jag med min kärlek till converses...
Även ett par svarta skor i skinnimitation, sportiga skor typ. Inköpta på Skopunkten i Marieberg.
Det kommer en tvillngbild strax med båda skor.


 
Här är jag, med mitt typiskta flin när Vera skulle ta en bild för att visa mig hur jag ser ut MED läppstift som jag fick på köpet av Yves Rocher när jag beställde grejer. Och så söta och feta Nerissa hos Vera som hade en gullig sovställning.


Det var min dag, det.

Kommentarer
♥ från kabahaki <3

3:e bilden - <3



2009-01-23 @ 09:35:50

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback