POSTAT I » Allmänt

» Vibrationsbomben

Min vibrationsbomb är en expert på att göra mig pigg på första slaget. Det är ju bra, och jag älskar den. Jag valde att stanna hemma från skolan då jag kunde sitta och ringa alla samtal som behövdes. Bland annat som ÖBO angående att få nya tapeter, och det kommer en ny tid inom kort. Skönt att få bort den kalla gråfärgen på väggarna! Sedan blev det samtal med en handkirugi om mina händer och capral tunnelsyndrom (förträning), och fick sedan en tid hos VC den 3 mars kl 13:00. Återigen, skönt att få allt överstökat. Först nu är jag klar med alla samtal, känns skönt. Imorgon blir det i allafall skolan från 10.40 till 15.15.



 

Förresten. Ni som inte är bjudna av mig till födelsedagsfesten på fredag, frågar om ni får komma. Mitt svar är NEJ. Jag säger nej till ALLA som frågar. Det är överfullt nu och när några i listan tackar nej, så blir platsen inte ledig för det är fortfarande överfullt då. Jag beklagar, objudna människor. :)

Kommentarer
♥ från kabahaki <3

sweet :-*



2009-02-23 @ 21:59:26
♥ från Malin

snygga örhängen, töjer du ut eller? :)



2009-02-25 @ 21:49:43
» URL: http://bayswater.blogg.se/

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback