POSTAT I » Allmänt

» The last evning

Nu tillbringar jag min sista kväll härhemma i Björnäs innan jag beger iväg mot Örebro imorgon bitti, om sisådär tolv timmar. Morsani soffan med halvstängda ögon och tittar på melodifestivalen som aldrig har varit så värst intressant för mig, och farsan softar på sin plats, i sängen. Jag skall ta det lugnt här framför laptopen och bara låta alla ord flyga iväg över cybervärlden i ett tag innan det är dags för mig att börja packa.

Mina planer fr.o.m imorgon till fredag, som inte alltid fungerar men jag försöker att hålla dem så här:
 
Imorgon: Jag fyller år. 21 år blir jag. Åka hem till mig i dalens stad, eventuellt åka en sväng till IKEA + storhandla mat. Sedan blir det nog en lugn födelsedag. :)
Måndag: Jaha, dags att sticka till skolan då + ringa till läkaren på VC för att prata om mina händer - det kan vara capraltunnelsyndrom den här gången då det visade sig vara att morbrorsan hade samma problemet när han var i min ålder men dock fick han operera sig i handleden/erna. Hoppas att det är svaret på frågan, så slipper jag lida i ett par år till med skiten.
Tisdag: Skolan. Skolan. Skolan.
Onsdag: Skolan. Systembolaget, för att slippa stressa i sista minuten.
Torsdag: Skolan. Eventuellt åka iväg och handla lite som plastglas och dylikt, om jag inte gör det redan på söndagen.
Fredag: Möta Lars och få nyckeln till lokalen och festen kan börja.
Lördag-söndag: Det blir nog att vara med syrran om hon ska komma helt 100%.

Tror ni att jag håller dessa planer? Det hoppas jag, för jag är en mästare på att låta planerna spricka.

EDIT: Okej. Imorgon, så fort mina föräldrar har åkt så ska Joey springa för livet hem till mig. För att träffa mig och mina feta kissemissar.

Kommentarer
♥ från Anonym

får jag ej besöka dejj imorn o träffa fettot Spero? :'(



Se själv, du hatar mig!



2009-02-21 @ 22:43:56
♥ från kabahaki <3

åh, stackars dig. hoppas att det går över det där med smärtan :-*



2009-02-23 @ 22:06:45

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback