POSTAT I » Allmänt

» My Day Is Closed



 

Nu var min dag över. Jag visar tre bilder som talar om min dag igår. Snö var verkligen dubbelt så mycket här i Örebro än vad det gjorde i Björnäs. Kvällen blev alldeles lugn då Joey kom över i några timmar, ja, ni förstår, det blev massa snack om allt och inget. Sedan kom Vera förbi. Så fort hon satte fot i min lägenhet och fick syn på Flora. Då sa hon:

"Oj vad tjock hon blivit! Stor också!"

Tänk om Flora förstod vad hon sa? :) Spero var sig lik, fet och lat. Nåväl, jag kan ju inte bara prata på om mina livspartners helatiden bara för de är mitt allt. :) Jag och Vera tittade lite på partyhattar också, inför fredagen. Vi hittade några och beställde, en hatt för 40 spänn. Inte så pjåkigt, bara de kommer före fredag annars får det bli stan.

Jag är rätt slö just nu och tittar lite på Oscargalan. Sedan får det bli sängen tillsammans med min superbomb under madrassen. Godnatt, älsklingar.

Kommentarer
♥ från Vera

<3



2009-02-23 @ 20:43:30
♥ från kabahaki <3

ha ha skulle vilja se hur väckarklockan väcker dig =D



2009-02-23 @ 22:00:48

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback