POSTAT I » Mina bilder

» Ögonskuggor

Det här inlägget kommer absolut inte att intressera er, killar. ;) Idag hittade man orange ögonskugga, och det var lite klart att man köpte. Ni vet, jag och färg = sant. ;) Jag vill ha de flesta starka färger när det gäller ögonskuggor, och bland de "måste-ha" är det gul, neorosa, lila, limegrön, röd och så vidare. Det är inte precis så lätt att hitta dem. Samtidigt tänker jag använda dom på folk som jag vill fota senare i maj/sommar. :) Jag älskar att ha stark färg som tonas ihop mörkbrunt/svart. Så sjukt snyggt tycker jag. Just so love!

Colour = Always in my heart.



Orange/mörkbrunt.

Hojta mer än gärna till när ni har sett nån sorts starkfärgade ögonskuggor någonstans än Make up Store. ;)

Kommentarer
♥ från dada

det var ju fan snyggt! hänvisar dej till ögonskuggar med starka färger som finns på åhlens, märket heter viva la diva, du känner till det va? ;D prisvärt är det ju också :D



2009-04-21 @ 09:54:02
♥ från Joey

Face har sjukt starka färger fast är kanske lite dyrt.. Annars kan jag tipsa dejj att blanda med lite lite vatten. Då får du mycket stark färg och det håller längre. ;)



2009-04-21 @ 14:12:35

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback