POSTAT I » Bilder - Djur

» Långfredag

På en långfredag sitter jag ensam hemma, då mamma är på jobbet och pappa på tur och retur till Åland tillsammans med sina bröder varav en av dom fyller år. Jag har hunnit vara vaken i nån timme, och det finns inte så värst mycket att göra mer än att gå ut med hundarna och gulla med trötta Nissan som ligger framför mig. Vi får la se om jag tycker att det blir en "lååång" fredag eller kort fredag idag, fast ordet långfredag brukar funka. Imorgon kommer syster och Peter, skönt med fullt språk i teckenspråk! ;)

Nu ska jag bjuda på en skrakfågelbild.
(Pappa älskar att lära mig saker och ting om natur/djur så ;))



Pussilipuss

Kommentarer
♥ från Lotta

hahah. ser ut som fågeln dansar "move your ass" ;D alltså skakar på rumpan :p



2009-04-10 @ 21:58:40

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback