POSTAT I » Allmänt

» En pinsam situation för Akious

Var: Inne i köket hemma hos Rasmus, i Markbacken.
När: Den 18 April, runt midnatt.

Erdem försöker dölja sitt ansikte från Glenn's kamera, genom att hålla sin hand uppe. Mellan Erdem och Glenn sitter Pernstam som softar stenhårt i ett bra tag innan hon får syn på någonting på en av Erdems fingrar genom ögonvrån. Då utbrister hon:

"SÅR! SÅR!"

Hon pekade även mot något mörkt som satt på en av hans fingrar. Det var vad jag uppfattade eftersom hon stavade väldigt snabbt. Men när hon upprepade att säga det, då insåg jag att det var SNOR hon sa.




Jag försvann i mitt egna skratt.

Kommentarer
♥ från Anonym

markbacket



2009-04-19 @ 23:52:09
♥ från Anonym

Markbacken



2009-04-19 @ 23:57:36
♥ från MiniCuore svarar

Haha, märkte inte att jag skrev fel :D Och hyff meddela, jag vet mycket väl att det heter Markbacken. ;) Och skriv namn nästa gång.



2009-04-20 @ 00:05:15
♥ från Anonym

hahahahahaa!



2009-04-20 @ 00:25:59
» URL: http://ebruuw.blogg.se/
♥ från D

video-version

www.youtube.com/watch?v=QRXwGGjBHvI



2009-04-20 @ 02:08:40

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback