POSTAT I » Funderingar

» Drunknar maskar?

Min syster kommenterade angående videon där hon och Sandra pratade om maskar och flugor.


"Har vi fått svaren förresten? drunknar maskar? och var tar flugorna vägen när det regnar? :D"


I somras var jag hemma hos henne i Stockholm och jag plötsligt undrade om maskarna drunknar om det plötsligt började spöregna? Om en enda regndroppe skulle kunna döda en fluga som flyger i luften? Syrran började garva åt mina konstiga funderingar att hon och Sandra tog upp detta i videon. Kanske vet dessa smådjur redan att det skall ske innan regnet kommer? Men vi vet ju inte. Så frågan är till er:

Vet ni? :D


Kommentarer
♥ från ebru

haha nej tyvärr det vet jag inte xD



2009-04-06 @ 23:23:38
♥ från åsa

har för mig att maskar kan drukna, därför är vägarna fullt med sånt skit när det regnar.

men ang flugor...bra fråga vet ej :D



2009-04-07 @ 01:07:56
♥ från eob

Tkr att maskar kan överlever under vatten? xD



2009-04-07 @ 10:43:15

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback