POSTAT I » Bildlekar

» Svar till Gissa på lll

Som sagt så är svaret till Gissa på lll här:



Bara en av er hade rätt och det är Erdem Akan. ;) Jag är fakskt inte förvånad att han kände igen på en gång. Så jag är skyldig honom en hel text med positiva ord om honom. Så från och med nu börjar jag:

Han är någon som jag har känt sen vi var 6 år gamla. Som liten tyckte jag om att reta honom tillsammans med Bronner tills han börjar gråta brutalt för sin Kalle Anka-klocka. Fast under de flesta åren i lågstadiet och mellanstadiet har han varit väldigt snäll och oskyldig att man blev lätt kär i honom. Det fanns inget negativt att säga om honom under alla åren men det var en oäkta barnförälskelse. :D Men med åren som gick har han förändrats, sakta men säkert. Han är en kille som alltid ler, oavsett om han gjort något fel eller inte i dagens nuet.


För mig är han helt enkelt en glad kille som lever livet. :D


Nästa bildlek kommer strax.

Kommentarer
♥ från Malin ö

haha kalle anka klocka :D



2008-09-15 @ 21:15:15
♥ från Ak

Hahaha vi måste njuta av livet därför ler jag åt livet;)



2008-09-15 @ 21:34:32

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback