POSTAT I » Allmänt

» Never so bad

Fy fan. Jag är så sjuk idag. Imorse vaknade jag och gick på toaletten, mådde lite konstigt och sedan när jag skulle fylla på en flaska med iskallt vatten så blev jag snabbt svimfärdig så fick jag skynda mig till sängen. Jag kallsvettades. Jag mår illa och det känns om om jag rapar, så spyr jag. Jag fryser under mitt tjocka täcke. Mina kissemissar försöker värma mig.

Under alla timmar jag försökte sova bort måillende, har jag bara jämt drömt om Starbucks som jag försöker fixa så att det finns botemedel-dricka óch allt. På grund av drömmen har jag inte fått sovit lugnt, utan oroligt. Det suger.

Klockan är halv fyra och jag är sängliggandes, mellan fem och sex kommer mina jourkattungar. Jag måste också städa lite här i lägenheten, men klarar jag det utan att må för dåigt? :/ jag vågar knappast att äta något. Bara dricka.


Orka med det här då allting känns overkligt.

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0