POSTAT I » Allmänt

» En valp på besök ikväll



Vid femtiden var jag fortfarande sjukt yr och allting kändes inte verkligt, tog jag emot Sharyl och Smilo som var väldigt söta. Mina katter har accepterat dom och kattungarna leker här i vardagsrummet istället för att gömma sig under badkaret. Det känns bra, och tre timmar senare kom valpen Mira och hennes matte Tina förbi. Alltid söt som vanligt, ovanför ser ni hur nyfikna Mira och Flora var på varandra. En mysig men febrig kväll för min del.

Jag fixar bildleken imorgon för jag orkar inte ikväll.

Kommentarer
♥ från malin ö

snart kommer fufy till flora & spero :D få se om han blir glad eller icke haha.



2008-09-30 @ 23:19:41
♥ från åsa

vilken söt bild! me like



2008-10-02 @ 21:16:24

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback