POSTAT I » Allmänt

» En slösargris från Gräsö

Alldeles nyss insåg jag att jag, eller egentligen min älskade pappa har fått slösat nästan 15.000 kronor på endast fyra kameror åt mig på endast snart tre år. Snacka om hur viktig fotografering är i mitt liv, tydligen! Men jag är ju en tvättäkta pappas flicka. <3

En stor nyhet: I dag vaknade jag 07.12 och klev upp på en gång. Jag var på plats i skolan vid 08.00. Hur ofta händer det, liksom? Jag kan inte minnas när jag klev upp och åkte till en lektion som började vid åtta sist. Antagligen våren 2007. Det är bara... sjukt för min del och gissa om jag kände mig riktigt utmattad när jag kom hem och unnade mig själv med 3 timmars tupplur? :D

Onödigt vetande: Jag var med skolfotografering idag för första gången på tre år när det gäller gruppfoto, men om det ska handla om självporträtt så har jag inte haft det sen tian på Manillaskolan. Jag hade tänkt att skita i den och... Nej, jag gjorde det ändå med en dålig hy + hårdag som fick bli en tofs med hårspännar. I gruppfoton fick jag stå, tack och lov eftersom jag föredrar att stå. Sitter jag, så vet jag inte hur jag ska göra med benen, typ. Jag är bara så sjukt dålig med min underkropp framför kameran, helt enkelt. x)

Det bästa: Jag åker hem imorgon! Helt lovely. Det blir Gräsö och tillbringa min sista natt där, sedan blir det att flytta på fredag till Björnäs. Det ska bli mysigt! Jag ska se om jag kan testa och basta redan i helgen. ;) Skall pussa ihjäl alla pälsklingar så fort jag kliver in genom ytterdörren.

Puss!

PS. Min blogg har varit sjukt tråkig på sistone utan min älskade kamera. Men till helgen kommer det att hagla med bilder kan jag lova. <3 DS.

Kommentarer
♥ från malin

hehe. njut hårt i gräsö/björnäs, du! ;)



2008-09-24 @ 23:30:40

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback