POSTAT I » Allmänt

» Otroligt, otroligt...



För 2-3 veckor sen hade jag problem med fingrar som blir svullna och ibland blåa. Så ringde man till vårdcentralen Mikaeli här i Baronbackarna för att få tid och det tog tydligen dom 2-3 veckor att skicka en tid till mig som bor bara 5 minuter från dom. Otroligt, va? Det blir den 4:e november att undersöka mina cpiga leder.

Idag råkade jag tydligen svälja min smiley piercing utan att jag märkte det. Det märkte jag när jag skulle leka med den, men ey! Den var borta. Okej. Ingen fara, köpa ny lite senare och om det läks så bara göra ny på egen hand igen. Otroligt att jag sväljer en piercing som jag typ aldrig gjort. Det var en ring, förresten.

Imorgon, på en fredagskväll då jag brukar vara ute och festar. Men just morgonsdagen, blir det tvättstugan att festa med mina smutsiga kläder. Otroligt va? Jag tvättar på en fredagskväll! :D

Nu kommer det inte något mer som har med ordet "otroligt" att göra nu. På lördag kommer föräldrarna hit för att hämta mig. Jag pallar inte bära hem med en laptop, en systemkamera, en resväska och så kattbur med mina feta kissemissar som säkert väger tillsammans fan runt 15 eller något sånt.

Nu ska jag leka lite med M. Godnatt!

Kommentarer
♥ från Malin

oj, håller med att det är otroligt att du svalde den, liksom borde man inte märka att den lossnat? kanske hände när du åt eller så :)



2008-10-24 @ 21:21:31
» URL: http://bayswater.blogg.se/
♥ från Sebastian

hahahah, du kan ju bajsa bort sen leta efter piecering!!!



2008-10-25 @ 00:51:50
» URL: http://druzman.blogg.se/
♥ från Matty

jag har en gång svalt min tungpiercing haha :)



2008-10-25 @ 15:31:28

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback