POSTAT I » Allmänt

» Nattens dröm: Påkörd av en svart bil

I natt drömde jag om att jag blev påkörd. Det var en grupp som jag var med och vi sprang över en väg utan övergången för människor som får över. Men en bil var för snabb att den inte hann stanna, att den började köra på mig. Allting var som slowmotion, haha. Mina ben försvann under en svart bil och föraren fortsatte ändå att köra (!) så jag fick gapskrika och skyndade mig ut men däckarna hann köra över mina ben och föraren var typ en ful turk/iranisk. Han bara åkte iväg och strax därefter svimmade jag. Ambulansen kom och jag fördes till sjukhuset. När jag skulle läggas in, så väckte mamma självklart mig att jag vaknade ur drömmen. En trevlig dröm, och alltid kul att drömma om något jag aldrig upplevt tidigre i verkligheten. :)

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på för nått idag.
Vi får väl se vad dagen har att erbjuda mig, vi hörs!


Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0