POSTAT I » Tips

» EMELIE TIPSAR

Mitt tips är en grej som jag kör alltid oftast med. Att städa på nätterna. Det har alltid varit typiskt mig. Nedanför föklarar jag lite så förstår ni varför det är mitt tips till er. ;)

Det passar bäst för er som har konstiga grannar som inte bryr sig ett skit och även för er som bor ensam. Det har iallafall jag för jag har aldrig fått klagomål när jag dammsugerar klockan två på natten efter att ha inskaffat en rosa påslös dammsugare. Det gör susen.
Ni kan få städa i lugn och ro, utan att missa något en hel kväll.
Ni kan städa extra noggrann.
Dammsug varje hörn, under alla möbler som finns hemma. Rengör till och med i ugnen och under badkar, men dock inte med dammsugare.
När ni ska våttorka, använd klorin och det vanliga som ska dofta citron. Det ger ert hem extra renare än normalt. Använd även den till toalett, badrumsavlopp, handfat, badkar och diskho. Klorin dödar bakterier.
Gratis motion på köpet, även i lugn och ro!
Det enda som inte är alltid kul med klorin, är att den tar över hela ditt hem med lukten som påminner 100% om badhus.

Spraya isåfall doftspray med er favoritdoft och tänd massa ljus + rökelse. Vips trivs ni kanon! ;)


Bra tips va? Lycka till. ;)

Kommentarer
♥ från åsa

blir sugen! vill städa nu :D men måste sova för att kunna stiga upp på morgonen! puss



2008-10-21 @ 02:37:47
♥ från Anonym

klorin <3<3<3<3<3<3 de bästa botemedlet mot äckliga bakterier x)



2008-10-21 @ 02:37:55

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback