POSTAT I » Allmänt

» A GREY DAY...



En grå dag gör mig sängliggandes med Nissan, Casper och Spero. Ibland Tussan också. Föräldrarna är ute på ön och rensar bort allt som finns kvar innan de lämnar tillbaka nycklarna. Det är lite kyligt här utanför täcket, huset är ju så stort att det är "nästan" kallt men det är inte värre än min systers sambo, Peters föräldrars hus - Ni skulle bara veta. Så kallt att man blir förkyld och tofflor åt fötterna är ett måste då! Papi får nog fixa brasan senare ikväll så jag kan sitta framför och mysa. :)

Jag är uttömd på inspiration, kan ni skänka lite inspiration? Jag vill fota något, men mitt huvud är helt tom så jag kan inte finna några bra idéer. Råkar ni veta, så berätta.


Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0