POSTAT I » Allmänt

» Snow is falling

Det snöar, ser jag. Hemma i Björnäs är det ett rent snö kaos där, ett riktigt kaos att ett träd föll i husets tak. Mina föräldrar skulle ha kommit hit idag med mina pälsklingar, men blev inte av på grund av detta kaos. Men när det väl snöar, kan det vara mysigt ändå. :)

Om en timme ska jag gå på ett möte i skolan och diskuterar om saker och ting. Det ska bli o få överstökat med allt och så. Jag ska även ta med mig Jason och eventuellt hans vänner dit, (inte till mötet, utan till själva skolan) så lärarna därborta lär hoppa till och utbrister "välkomna tillbaka!" på deras töntiga tantiga sätt. Bara jag slipper gå dit ensam och få ont i magen. Nu måste jag stänga ner skärmenoch börja med luggproblemet eftersom luggen står rakt upp i vädret så...  Och jag har bara 20 minuter på mig. Som tur är det bara luggen som ska fixas + allt annat är klart.

Så... plattång nästa. Ha en mysig dag i det snöiga.


Kommentarer
♥ från Rebecca

usch..



2008-11-24 @ 13:32:11
» URL: http://diabolusa.blogg.se/
♥ från åsa

plattång på bara luggen väl? hihi



2008-11-24 @ 17:41:32
♥ från XOXO Minicuore

åsa: jadå, bara på luggen =)



2008-11-24 @ 17:42:23

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback