POSTAT I » Allmänt

» Engelska, engelska, åter engelska... i 90%, typ.

Dagen började ovanligt tidigt för min del jag blev skiträdd ör min egen miniväckarklocka men den gjorde mig pigg så jag klev upp och softade något stenhårt med lite laktosfri yoghurt med persika/aprikos/hallon smak smakade perfekt. Sedan blev det skolan. Idag kan man säga att det handlade 90% om engelska och resten matematik eftersom jag hade engelska före matematik, som skedde före nationellt prov i engelska A. Jag var en hopplös skit då jag tvekade fram och tillbaka mellan två rubriker som handlade om filmer, men till slut fixade jag det på två och halv sidor som bör ge mer än godkänd.

Sedan bar det iväg hem och jag softade stenhårt tills nu. Morgondagen tvingar mig att låta miniväckarklockan skrämma mig igen vid halv sju. Det blir bra det, så länge miniväckarklockan eller min sömn-djuphet inte sviker mig.
 
Pussilipuss. 


Kommentarer
♥ från malin

tummen upp, rövslickare



2008-11-25 @ 23:21:13
» URL: http://oostman.blogg.se/
♥ från Alina

Godnatt! :)



2008-11-25 @ 23:24:18
» URL: http://emmiealina.blogg.se/
♥ från åsa

duktig :) sov gott!



2008-11-25 @ 23:55:27

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback