POSTAT I » Allmänt

» Äntligen kan jag säga godnatt, och godmorgon för er.

I ett bra, väldigt bra tag försökte jag fixa ihop bilden i sidan som ska koppla ihop med headern men det blev bara så fel. Efter, som sagt, väldigt bra tag fattade jag fan vad jag borde ha gjort. Så fixade man det på ett klick, att det ens kan gå till ibland. Kunde man inte ha fått superhjärna på köpet via födelsen? Att bloggdesign kan vara en superbra bov på att tjuva några timmar av mitt liv... Men det är värt det. Nåväl, vad tycks? Bättre eller sämre? ;)

Förresten, god morgon! :D

Kommentarer
♥ från malin

jo det ser fint ut men du kanske kan bättre än så där? :D



2008-11-18 @ 10:26:32
» URL: http://oostman.blogg.se/
♥ från Anonym

tycker att de ser sjukt snyggt ut ;)

hälsa mina skitungar.



2008-11-18 @ 11:17:44
♥ från din kuksugare

hahaha :D min hjärna är tomt så kan jag ej kommentera tbx.



2008-11-18 @ 18:46:43
♥ från matty

love hårt din header :)



2008-11-18 @ 22:34:35

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback