POSTAT I » Frågestund

» En julig frågestund

Att blogga för min del har varit rätt dålig och det finns inget speciellt här i Örebro att fota så jag väntar med att fota när jag kommer hem till Björnäs så ska jag utnyttja min tid till att testa mitt nya teleobjektiv och då kommer det att hagla med bilder sedan. Så just nu tänker jag ha en frågestund igen, men med ett krav... Det ska ske minst 15 kommenterar - då ska det finnas många frågor för att jag ska kunna svara på.




Jag svarar när jag känner för det. ;)

Kommentarer
♥ från frida

vad ska du göra efter studenten?

vad är din dröm?

har din dröm nån gång gått i uppfyllelse? isf vad och hur?

är du kär? :D

vilken är din favorit film?



2008-12-16 @ 23:38:53
♥ från malin ybab

var bor du om 5 år?

älskar du din ybab?

längtar du efter jullov?

hoppas du på att jag får systemkamera?





2008-12-17 @ 02:22:58
♥ från julia

vilken blogg kollar du mest förutom din?

stockholm eller göteborg?

är du kär?

vad händer på nyår?



:D



2008-12-18 @ 01:25:40
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/
♥ från nanna

två st? kör iallafall med samma frågor.



1. Vill du helst av allt i hela världen?

2. Har du något unikt intresse?

3. Vart i världen kan du tänka dig bosätta dig?

4. Vilken kändis vill du helst träffa?

5. Vilken kändis berundar du som person och dens åtsikter?

6. Vad är din starkaste åtsikt?

7. Vad är det knasigaste dina katter har gjort?

8. Vad hos dig anser du att vara en fördel?

9. Favoritdrink på krogen?

10. Vad gör du om 40 år?



2008-12-20 @ 12:42:34
♥ från monkey

dina fobier?

vad är ditt riktig hårfärg?



2008-12-20 @ 19:05:14
♥ från Anonym

1. tycker du om någon speciell person just nu? ¤blink, blink¤

2. vad är det finaste du vet?

3. vilket är det vackraste ord tycker du? varför?

4. vilka bloggar brukar du läsa? nämn minst 5 stycken.

5. vad är din dröm?

6. skulle du kunna tänka dig att göra en sådan foto-session?

7. vad saknar du? från den gamla goda tiden?

8. ångrar du något som du INTE gjorde, vad i så fall?

9. hur går det med skolan?

10. hur mår dina katter? :)

11. sugen på att göra något nytt med håret?

puss och love.



2008-12-21 @ 11:03:36
♥ från kabahaki <3

det var jag som kommenterade innan. glömde tydligen skriva in mitt namn.





puss och love.



2008-12-21 @ 11:04:32

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback