POSTAT I » Bilder - Natur

» Staden vaknar till liv


Jag har precis haft Fotografi A och jag fick sluta en och halv timme tidigare så jag fick redigera lite av mina nytagna bilder från idag efter att ha skuttat omkring i stan och fotat. Jag skulle ta "Staden vaknar till liv" bilder som läraren gav i uppgiften  mig och han godkände bilderna. :) Fast det har varit svårt utan ett stativ då det är mörkt och då krävs det lång slutartid för att fånga en skärp bild.

Så... Vad tycks? Lite äntligen stad-bilder va? ;) Det kommer mer!

Kommentarer
♥ från frida

mjo bilden blev ju bra. ta fler, inne i stan vetja!



2008-12-17 @ 16:11:51
♥ från malin

snygg bild tkr jag ;)



2008-12-17 @ 17:09:27

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback