POSTAT I » Bilder - Människor

» Balen = Foto, foto och foto

Hela dagen har det handlat om att fota. Bara fota, fota och fota när man glömmer bort att ta det lugnt. Har man lovat, så fotar man på bara! ;) Det enda som var pinsammaste av allt var då jag fick veta att jag skulle bestämt åka med dom jag fotar, med i limousinen. Det första jag tänkte på var rädslan att dö av pinsamheten att kliva rakt ut i folkmässan, men kom senare på ett knep att komma ut baksidan, inte genom där de vackra går ut. :D Nedanför bjuder jag på några "behind the scenes" före baltimmarna + annat.

 
 
 


Just a smile and my shoes is thereeeee...



De vackra bilder kommer sedan.

Kommentarer
♥ från julia

pi fina bilder! den sista bilden var sååå ball ;)



2009-05-27 @ 23:50:34
» URL: http://skrattkramp.blogg.se/
♥ från fanny

fina bilder!!



2009-05-28 @ 00:02:56
» URL: http://fannyviamobil.blogspot.com
♥ från ebruw

moore moore!:D



2009-05-28 @ 10:06:50
♥ från Maral

Vackra!



2009-05-28 @ 12:39:39

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback