POSTAT I » Allmänt

» Mosås

Idag var man på stan med ett par vänner och fixade in det sista inför studenten. Alltså studenthalsband, alltid skönt och få allting överstökat! Sedan blev det "middag" på la baughette + gjort en vän sällskap inne på bobutiken. Sedan åkte man hem och bytte toppen o packade kameran inför Mosås-trippen med Ebba. Bilderna får tala för sig själva.

 
 


När jag såg att det var en dobermann, så blev man lite stel men insåg sedan att Zeke var snäll så accepterade jag honom. :)



Jag måste säga att mina föräldrar kan vara för söta ibland, särskilt pappa då han berättade på msn att de var i Uppsala och handlade olika grejer till gården. Han hade länge funderat på att köpa en hängmatta, och de hade köpt det. Jag var tvungen och fråga "hängmatta? vad mysigt" så sa han att det var för mig. Det stämmer väl, jag kan ligga där och bara känna på att livet leker. ;)

Mina katter är utekatter nu, de stortrivs tydligen. Till pappas berättelse:

Om Flora:

japp hämtade henne nyss vid stallet bar in henne under protest.

Om Spero:

ja han e kool jamar runt som han vill, livet leker.

Det var det. Nu blir det dusch! Hejsvejs!


Kommentarer
♥ från melodie

jodå dobbisar är härliga, de flesta åminstone tycker jag :)



2009-06-02 @ 09:59:20
» URL: http://melok.blogg.se/
♥ från åsa

naaw utekatter nu. bra att dom trivs :D



2009-06-02 @ 21:59:39

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback