POSTAT I » Allmänt

» I MISS THIS...

Nu börjar jag sakna något enormt att få fota människor. Jag menar människor som poserar framför min kamera, och kunna redigera bilderna snyggare än helt originala. Tre planer har jag, dessa vill jag hemskt gärna göra:

- Fota syster Linda naturlig med sina hästar, någonstans i det gröna. Kanske snart?
- Barnfotografering, t.ex på Bella (min halvsyster Linda's halvsysters barn - har aldrig fått chansen att fota småbarn)
- Parfotografering på syster Elin och Peter, kanske någonstans i Öland? :)

Det är ju det jag vill jobba med framöver. Jag tycker om att ta bilder och sedan ge ut bilderna till dem. Alla förtjänar pangsnygga bilder på sig själva, på någon dom älskar eller vad som helst. :)

   
   

Och så kommer jag ju att försöka hälsa på Örebro så ofta jag kan, så hoppas jag att det finns folk som vill fota! :)

Pussilipuss

Kommentarer

Lämna kommentar:

» Namn:
Spara uppgifter

» Mailadress: (visas ej)


» URL/Bloggadress:


» Meddelande:

Trackback
RSS 2.0